2017. augusztus 14., hétfő

Véletlenül leteszteltem


Vettem még tavasszal egy sátracskát akciósan, de még nem volt lehetőségem kipróbálni. Szeretem a Zajo cuccokat, már több dolgom is van tőlük.
A nagy hőségben már az 50 cm vastag falú, régi fajta házban is képtelen voltam aludni, jaj, mi lehet szegény lakótelepiekkel, el se tudom képzelni. Szóval fogtam este a sátrat, felvertem az almafák árnyékában, de csak a belső részét a szúnyogok miatt és jól bekuckóztam magam. Aludtam is szépen, a fejem a bejárat felé dugtam, hogy még jobban szippanthassam a börzsönyi jó levegőt. Azonban éjszaka kellős közepén arra ébredtem, hogy villámlik, dörög és szemereg az eső. :-O Még ilyet! Aztán már nem csak szemergett, hanem rendesen esett, így hát kiugrottam, a hálóingem egyik pántja elszakadt, így hős amazonként ráhajítottam a sátorra a külső ponyvát is, de tényleg csak ráhajítottam, semmi kifeszítés, semmi cövekelés. Aztán szépen aludtam tovább reggelig és láss csudát a sátracska így is annyira jól szuperált, hogy le a kalappal! Pedig eshetett elég szépen, mert az esővizes hordóm színültig lett. Gratulálok Zajo! :-)









14 megjegyzés:

  1. Engem a frász tört volna ki, égzengés közepette kint aludni :)) ész nélkül kotortam volna be a házba :)

    Hiába no, megszolgálja az árát a jó minőségű termék. Használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Én a sátorozós hegyi túrás és cserkésztáboros múltammal, már szakavatott vagyok. Volt pár meleg helyzet, ez nem tartozott azok közé. :-)
      Remélem nem csupán a kertben fogom használni. :-)

      Törlés
  2. Ha idén már nem is (azért csak csak kifelé megyünk a nyárból) jövőre remélem hasznát veszed "igazi" körülmények között is.Én ugyan nem nagyon szerettem sátrazni, de azért azt elismerem, van benne "romantika".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony van benne romantika, még ha nem is a legkényelmesebb alvási forma. De most jó vastag szivacsot raktam magam alá, úgyhogy dőzsöltem. :-D

      Törlés
  3. Már a facén is gondoltam milyen bátor lány vagy...látszik hogy nem félsz a vihartól...de legalább a sátor és készítője jól vizsgázott..

    Nekem nagyon tetszett a kavicsokra festésetek..HHú de jó lehetett és persze egyedül azért nem olyan jó, mint Bogival...
    és nem utolsó sorban gyógyulási terápiával bir

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt az olyan nagy vihar, inkább csendben esett, és nem dörgött meg villámlott nagyokat.Különben ilyen márkájú, csak sokkal komolyabb sátorral voltak a Himalájában a magyar fiúk is. Pedig csupán szlovák márka.
      A kavicsok festegetése valóban nagyon nyugalmas elfoglaltság, tényleg terápiás foglalkozás. :-) De ahogy mondod, Bogival együtt az igazi!

      Törlés
  4. A szegény lakótelepiekről tudnék mesélni :D (...azért azt nem mondom, hogy kifeküdtem volna egyedül egy sátorba)
    Jól néz ki a kis sátrad és ha jól is funkcionál, az szuper! Kívánom, hogy sok lehetőséged legyen élvezni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, rád is gondoltam, mint lakótelepire.
      A saját kertedbe miért ne feküdtél volna ki? Dehogynem? :-)

      Törlés
  5. Csodálatos a szabad ég csillagai alatt aludni! (Rég volt rá lehetőségem biztonsággal, hiányzik nagyon, alkalmatlan is vagyok rá...) Beleolvadni a természetbe, a mindenségbe, a harmattal és a hajnali hideggel, akár esővel, bogarakkal. Mindennel, ami adatik.
    Ahogy írom, rájövök: Te ezt éled meg a túráid során is, az egységet, a teremtett mivoltunkat, azért látod meg a sok szépséget, titkot, csodát. Sokat tudó lelked van. Vigyázz magadra, kincset érsz!
    Luca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem megértetted a lényeget! :-) Pontosan ezt élem át a túráim során, pontosan ezt!!!!!

      Törlés
  6. én is panelproli vagyok, de sosem alszom a szobában a hőségben, az erkélyajtó elé ágyazok rendesen, mint a sátorba, derékalj, ahogy kell, és a függöny kihajtva a korlátig, a fejem az erkélyen...imádom a hajnali didergős félálmos pillanatokat :))

    VálaszTörlés
  7. de ne gondold, hogy így :)))))
    https://plus.google.com/photos/photo/108870234221330924246/6363620044549385394?icm=false

    VálaszTörlés

Web Statistics